6.14.2013

朋友 :)

你,是我又爱又恨的朋友。

家人都劝我离开你,可我坚持着,直到现在。

慢慢熟悉。

世上独一无二,一个你,一个我。

因为是你而感觉特别光荣的友谊。

爽朗直率的性格,在我朋友当中,你是第一个。最特别一个。

所有问题,因为彼此的性格而产生,也因这样的性格而化解。

:D

#装在我童话里的你

Highlight

@thoughtcatalog

One day you will find the person you’ve been waiting for. One day you will find a person who just feels right. One day you will meet a pers...