9.03.2012

等你。。。

有一个人问我:“等等等,你等什么等?你现在才几岁?等谁回来?”
唉。。。
我喜欢的团体里的队长要入伍了,两年,我说我会等着他重回这个舞台,重新带领弟弟们,这样难道也有错~!??╰_╯
唉。。。﹌○﹌
在这里我要说:“朴正洙,我_等_你_”~~O(∩_∩)O~~

Highlight

@thoughtcatalog

One day you will find the person you’ve been waiting for. One day you will find a person who just feels right. One day you will meet a pers...